04 February 2011

4th of Feb 2011 :)


whoaa , meaningful date for me today :)
sbb apa hah ?
ntahh laa yunk . xtaw nk describe cemana . yg pstinya mmg arini aku agak happy laa kodd . mula2 td , bgun pagi muka mcm cokodok basi . sbb penat . penat sbb trlalu bfikir :(
pagi2 lagi , aku bgun tadi , (pembohong besaq bgun awal pagi) ! , ambik fon , n then ada miskol n msg dari Kak Najwa . ayooo , sorry . tada krdt mau reply lahh . ksiann dy . rndu aku ka kak ? aku taw . jgn ckp dahh . hee .
pastu2 , terus online , smpai lupa nk mandi . damn ! pemalas . tada lah . lupaa jaa . tapi mndi gak lps tuh . 
borink gilavavi hari ni . on fb pon , mls nk chat . buku lgsong x pegang 2hari dah . erghh . xdak mood plus plus malass gilaaa . stgi mlm lahh aku buat . ada msa 2 hari g kan ? haha ..
okay , arini cadang tadi nk p jalanjalan kt pantai . tp x jadi . sbb ada org datang umah .
haiyaa , raya cina awat mai umah aku ? p laa umah apek manamana pon . awad mai umah aku .. ishhhh ..
okay okay . aku actually xtaw lahh apa dah jadi dgn aku ni . hmm . kadang2 gilaa , kadang2 okay . 
besa laa , im always freak ! 

okay lahh . ni satu lagu untuk DIA.DIA.DIA. amik ni .

iloveyouuuuu :) 
Kau lihat, aku disini, seutuhnya.
Sendiri, merasa bahagia, karena mu.
Setelah air mata,
kehilangan dan juga, kecewa.
Kini, hanya satu yang ku percaya,
kau membuat ku bahagia.
Jika memang ini saatnya,
mimpi ku akan menjadi nyata,
ku percaya,
kuatnya cinta,
semua akan menjadi,
indah pada waktunya.
Hadir mu, semangat jiwa ku, karena mu.
Kelembutan cinta mu, semua jawaban yang ku dambakan.

iloveyouuuuu :)


No comments:

Post a Comment