03 February 2011

Homeroom ohh Homeroom :(

assalamm . arini arini . aku mau cita skit laa psal baju homeroom yg dh sekian lama mnyepi ni .. ptg td an , Tuan Sri Presiden homeroom aku , Tan Sri Amirul Aizad ade design bju utk homeroom kmi nih . pstu2 dia anta kt email aku . okay lahh . tapi tapi , xbole bukak ! cenongeng btui ohh . aku pnya excited nk tgk . last2 xbole bukak . then2 , aku suro dy upload kt fb . n tag kt aku .. bole thn laa . cun gakk ohh . thx yaa Presiden FR10 !

10 minit kmudian an . aku pon excited gak nk design ni . nk try laa katakan . aku pon design lahh . xelok terra mna mna pon . juai kt pasar mlm pon jadilahh . haaaaahha . ni satu kes g . cm td gak . x boleh bukak kt email plk dah . nseb baek laa aku sent kt email Aizad . nseb bek bole bukak . pstu aku suro laa dy copy n upload dlm fb dy . then then , tag lahh kan . makasehh yaaaaa Presiden skli lagi . haha . xtaw lahh Ummi Suraini kmi ni stuju ke takk an ? hrp2 stuju laa kan . ni baju yg aku design tadi :


- depan -




- belakang -


No comments:

Post a Comment